Annonsørinnhold i samarbeid med NANO

Hva er dette?

 
 

– Filmen ble helt fantastisk!

Trine Holmen og NANO vant førstepremien for årets fineste julebutikk under Julebyen Mosjøen, og kunne dermed sette sammen en markedsføringspakke hos Helgelendingen og Helgelendingen Kommunikasjon til en verdi av 50.000 kr. i første halvdel av 2018.

Annonsørinnhold i samarbeid med NANO

Vi er utrolig stolte av sluttproduktet. Vi hadde aldri trodd at den skulle nå så mange og at vi skulle se en så enorm respons

Trine Holmen, innehaver

Når du frem med ditt budskap?

Spør oss om:

• Behovsanalyse av din bedrift

• Kampanjeplanlegging

• Reklame; tekst, bilde, video

• Rådgivning innen sosiale medier


Kontaktinfo:                                       

Roy Lasse Leknes

Salgssjef

Roy@helg.no

+47 970 50 391


Lone Moa

Kunderådgiver

Lone@helg.no

+47 938 85 415

– Det er rørende at vi ble stemt frem av leserne, og vi vil takke alle som har stemt på oss! Utrolig hyggelig å vinne markedsføring i Helgelendingen for årets fineste julebutikk. Premien ble en reklamekampanje som har vært helt uvurderlig for NANO, smiler innehaver Trine Holmen.

Spesialtilpasset markedsføring

Som en del av premien ble reklamekampanjen planlagt og spesialtilpasset NANOs unike behov. Et nytt grafisk design ble produsert for å underbygge merkevaren til spisestedet, og dette ble brukt i avisannonser og i sesongens nye menyer. I tillegg ble viktige kommunikasjonsbudskap som faste åpningstider kommunisert, og prikken over i'en var produksjon av en reklamefilm. 

– Vi er lille NANO, i en liten by i en liten gate, og vi satser på steinovnsbakt pizza, selskapslokaler og øl fra lokale bryggeri. Nå har vi fått både annonsering i avis, rådgivning i sosiale medier og innholdsmarkedsføring i form av tekst, foto og reklamefilm på helg.no, presiserer Holmen.

Ny rekord

Etter reklamekampanjen opplevde de en enorm respons. Allerede lørdagen etter at videoen ble sluppet på Facebook solgte de over dobbelt så mye pizza som uken før. I løpet av sommeren økte salget av pizza til det firedobbelte.

– Det er rekord! -forteller Holmen begeistret. – Filmen ble helt fantastisk og vanvittig kul. Formålet med en reklamefilm for oss var å fange stemningen i bygget og å beskrive hvordan et besøk ved NANO oppleves. Da jeg så videoen tenkte jeg; ”Dette er oss”. Det har vært utrolig gøy å markedsføre NANO og vi har fått mye skryt fra folk som har sett videoen og annonsene i avisen. Reklame har utrolig stor effekt, sier innehaver Trine Holmen. 

NANO

Del artikkelen på Facebook